rubrik

barnkalaset flöt på rätt bra och sen drog jag och lillasyster ut till Pensionärsstallet. Riktigt bra smeknamn, hästarna är ju 19,21,29 & 31 år gamla så :P jag och jessica började med att leta efter Allans försvunna grimma, och vi hittade den inte. Ingen snäll ponny som dumpar den någonstans i en gigantisk hage... Sen gick vi en sväng med Catty och Allan. Båda två tyckte det var roligt och mysigt. Catty mådde mycket bättre idag så jag blev glad :'D


hoppas er helg varit bra, min har varit rätt slapp men kul :)

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Ja du, Richards allé är ju alltid ett tips haha... ;)

2011-05-02 @ 11:47:58
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0