Windi-li-wu

Kom på att jag glömde berätta vem lilla Windi är egentligen!
Hon kom till vår ridskola för ett ganska bra tag sedan. Som en raggig liten 4-åring tillsammans med sin mamma Grynet. Hade då bara blivit riden i skogen innan. Det är ju inte riktigt en bra utbildning för en liten ponny. Hon är ungefär en C-ponny. Men har växt en hel del sen kom hon till oss.
Jag red Grynet en hel del när hon var hos oss, men hon passade inte som ridskolehäst och fick åka hem igen.
Men Windi är väldigt söt och snäll och har skött sig jättebra hos oss.
Just nu är hon ungefär 5 år och hur go som helst.
Hon lär sig snabbt och är nyfiken på det mesta.
Tyvärr fick jag inte rida henne idag men jag tycker det har gått jättebra med henne under veckan.


söta söta windi-li-wuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0