vet du vad det bästa är?

leksaker från BR! HHAHAHAH tramsig jag är. Nej men, det bästa är faktiskt att imorgon är det måndag. Och ... STUDIEDAG! Och gissa hur jag firar den? Med hästar såklart :D stallet på förmiddagen, ska rida lååångt och också ha en riktig uppställningsfotografering så jag hoppas på kanonväder! Så om vädret är bra så blir det många nya (och förhoppningsvis fina) bilder imorgon. Det var nog allt för mig, vi hörs senare! :D


bild från förra uppställningsfotograferingen! Visst hade han snygg päls? :)

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Haha just ja, glömt deras slogan. x) Kul att se bilderna sen. :) Själv är man ledig måndag, tisdag, onsdag och fredag... ;) Älska trean på natur!



Sv; Tack :D Kommer upp om en stund!

2011-03-13 @ 20:04:58
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv; haha ja hon är för skön min Elsa:D haha



Åh vill också ha studiedag! Hihi

Jätte fin bild(;

Kram<3333

2011-03-13 @ 21:07:19
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0