tierd

rubriken stämmer allt för väl faktiskt. Ridturen idag var supermegafantastisk! Solen värmde och båda hästarna var superglada över att få ut på en av de långa favoritrunderna. Och vi också såklart! Solen hade tinat grusvägarna bara under dagen så de var mjuka och trav&galoppvänliga. Och gissa vilka som var glada över det? ALLA, fast särskilt Catty. Söta gammelhästen (: jag tycker det känns lite onödigt att rida henne i form i skogen får då försvinner lite av hennes glada humor och ja, det är roligare att bara åka med i skogen. Imorgon ska jag i alla fall rida dressyr i hagen på Nado, juliac ska rida Tut och jessica och elin turas om på Catty. Ska bli roligt :)

Och så galan... Det var kul att träffa andra ungdomssektioner och höra deras ideer men maten... Det stod att det skulle vara buffé. Det var potatis och kyckling eller kassler. BUFFÉ?! Och så efterrätten var ostkaka. Jag tror jag kräks. Är det något på denna jord jag inte kan äta är det ostkaka. Usch o fy o blä o bläblä. Aja, vi fick iaf med oss en riktigt bra idé hem :)


kärlek ♥

nu ska jag sova & kl 10 imorgon avgår cyklen till stallet. Hörs efter det!

KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0