Lite fakta

Hittade ett litet skojjigt test hos http://varriddagbok.blogg.se/ <-- så jag gör ju det då...

RYTTAREN
Namn: Diana
Smeknamn: Dunki av mina syskon...
Klubb: Växjöortens fältrittklubb
Född: 1995
Längd: 170.5 cm
Hårfärg: Mellanblond naturligt. Brunett nu ;D
Tävlat som högst, hoppning: 50 cm hhahah, jag var 10 år typ. Ingen tävlingsmänniska!
Tävlat som högst, dressyr: LB, uppvisning.
Hopp- eller dressyrryttare: Mest dressyr men lite hoppning skadar ju aldrig!

HÄSTEN 1
Namn: Catty
Smeknamn: Cattfnatt
Född: 1982
Kön: Sto

Ras: halvblod... Kanske?
Ursprung: danmark
Mankhöjd: 153 cm, ungefär
Färg: Svart
Tecken: stjärna, spriden pga ålder. Vita karleder bak
Tävlad som högst, hoppning: vet ej!
Tävlad som högst, dressyr: vet ej!

HÄSTEN 2
Namn: Eminent
Smeknamn: Tut (det enda ni hört hittils... Och jag har ingen aning om hur det uppstod)
Född: 1992
Kön: valack
Ras: halvblod... Kanske?
Ursprung: sverige
Mankhöjd: 160, typ
Färg: mörkbrun
Tecken: vit kota bak
Tävlad som högst, hoppning: vet ej!
Tävlad som högst, dressyr: vet ej!


här får ni en stämmningsfull bild på mig, juliac och våra älskade hästar! :D och jisses vad snö som faktiskt redan har smält..

Nu ska jag byta om och sen cykla till stallet! Ikväll ska jag också gå på en dansuppvisning som en klasskompis är med i :) dålig uppdatering idag igen då alltså.. Ni får överleva!

KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0