solen, du är välkommen vår vän!

Varenda ledig minut idag har vi suttit ute och njutit. Tyvärr är det inte så många på tisdagar, men ändå... Nu ska jag vidare ut till stallet & hoppas på fortsatt underbart väder! Idag ska jag rida Tut och det är hagen som gäller. Ska först försöka få honom bra i dressyren och sen avsluta med lite hoppning! Jag måste verkligen komma på en ridplan och sen följa den för annars blir det bara pannkaka! Men är riktigt taggad så jag kan nog lyckas, hehe.


finingen! ♥

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Gillar bilden, lite lik min ponny på den. :)



Sv; Haha, liksom måånga andra. ;)

2011-03-22 @ 18:17:31
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0