shopping at city gross

Jag har som sagt stor brist på ridsaker i alla dess former så idag åkte jag till City Gross med mamsen och lillasyster. Och visst hittade jag lite, men såklart inte det jag vill hitta mest. Ridbyxor. Varför finns det inga snygga enfärgade och helskodda ridbyxor? Här är vad det blev i alla fall;



Som ni ser så är det ett par mjuka läderchaps. Har ju ett par stövlar men vill inte rida med de i skogen så då är chaps bra! Bara strumpor är så halt. Men USCH vad jag hatar när saker är skinande och rena och skrikeeeer; VI ÄR NYKÖPTA! Så tänker smutsa ner chapsen ordentligt imorgon (y) 

Sen blev det ridstrumpor för 29 kr, bara att passa på att köpa för det behövs ju alltid någon gång.
Och sen sporrskydd och sporrremmar då mina är utslitna. Rider aldrig med sporrar på Tut & Catty men på ridskolan behövs det då en del hästar är lite skänkeldöva.

Mkt svarta saker har jag men jag funderar på att köpa färgglada sporrremmar om jag hittar några snygga någonstans :D och en sommarjacka behövs ju också snart, hoppas jag.

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Sabina Shahbazi

-aa :) Hade han i lite mer en ett år men sålde han nyss ;)

2011-03-12 @ 08:24:50
URL: http://ponirider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0