Randoms om mig...

- jag älskar att smörja träns! Så mysigt och luktar gott (y)
- jag kan få panik över okammat hår... En gång sprang jag och köpte en borste för att jag fick för mig att jag hade trassligt hår.
- jag suger på att hålla ordning på mitt rum. Men i stallet är jag nogrann och har koll på mina och hästarnas grejer
- försöker alltid hitta något dåligt i en bra situation. Kan aldrig nöja mig med bara bra, måste veta något som kan bli bättre. Samma sak med ett foto. Alla säger att det är skitsnyggt men jag ser bara det som inte är snyggt. Positivt tänkande behöver tränas upp!
- jag är en nörd på Mario-spel. Askul och avkopplande att sitta och fippla framför tvn


yeees, that's me. Ska börja dra mig från datorn nu, puss & kram på er! //DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0