potatismos

lev med att rubriken är random.... Hehe jag gjorde ett liiitet misstag imorse. Jag vaknade 10 min efter vi börjat skolan... Oupsi. Men 1 gång är ingen gång som man brukar säga.

Annars var dagen rätt okej i skolan och efter skolan blev det stallet med lillasyster för JuliaC rider lektion på måndagar. Vi mockade Cattys box och tog sedan in henne och Tut för broddning, ryktning och sadling. Efter det red vi upp på grusvägen och skrittade länge innan vi red in i hagen. Jag red inte så seriöst på Tut för jag hjälpte Jessica istället. Hon var faktiskt duktig och lyckades få Catty att gå i form lite då och då. Men sen när vi skulle galoppera dummade sig Catty och lyssnade inte alls på Jessica så då hoppade jag upp och bråkade med henne lite. Och hon tramsade i början men gav sig fort. Sen red vi ut igen och travade och galopperade lite på ett ställe där vägen var mjuk och då gick det bra för Jessica. Tut var ganska fin trots att jag inte jobbade honom mer än fem minuter typ.


fick bli en bild på lilla Allan i stark sol.

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Tack :) Det är stillbilder ur ett gäng filmer, tävlade fyra klasser där den helgen så har en heeel del som kommer upp efter hand!

2011-03-07 @ 20:26:13
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Michelle

härlig vår bild:D <3<3

kramar<333

2011-03-07 @ 20:31:55
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0