Nu tänkte jag såhär....

Att jag skulle skriva en liten rad om Dianis.
Och jag hoppas verkligen att ni vet vem jag pratar om ;)

Det bästa med Diana är att hon är sjukt kul att vara med, vi har väldigt roligt tillsammans. Hon säger nästan alltid sanningen, även fast det kanske inte är det snällaste! Vi tänker ganska lika och tycker lika om de flesta personer och saker. Det finns alltid någon jag kan smsa eller ringa om jag mår dåligt eller bara har kommit på en helt galen sak. Oftast fattar hon vad jag menar när jag kläcker ur mig en helt random sak!
Diana är smart, ibland till och med smartare än mig.
Hon har faktiskt helt okej klädsmak. (Det dumma är att du inte gillar mitt 80-tals skärp!)
Hennes humor är grym, vilket är ganska gött!


Det enda jag kan komma på nu när det gäller det sämsta med Diana är att hon faktiskt är perfektionist. Dock har det blivit bättre, men det är fortfarande helt SJUKT! Gäller i princip allt; ridning, kläder, fotografering, särskrivning (!!!!!!!!!), you name it!


Detta var lite saker jag kunde komma på om min kära vän diana, för sanningen är att du är ganska charmig! :)


Kommentarer
Postat av: Michelle

åh tack bästaste snällaste Diana<3333333

Kram

2011-03-27 @ 20:55:25
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0