morgooooon

Hej hallå, ett tag sedan jag var här eller hur?
Sanningen är att vi har haft folk här i helgen, eller har fortfarande och jag har faktiskt inte haft tid & utrymme för att blogga. Igår var vi på US-gala, och precis som diana så får maten en STOR FET DISS. Dock var det väldigt roligt att träffa andra US och prata om olika saker. Fick dessutom kanske igång ett framtida arbete med en annan Ungdomssektion i Växjö. Hurra Hurra!
Idag ska jag kanske ut och gå en runda, blir inget stall eftersom vår bil står parkerad någonstans, sen ikväll ska vi ut och äta med ett friidrottsgäng och imorgon börjar min prao.
Är det inte någon som har nån idé om vart jag ska spendera min vecka?

Njut av det vackra vädret idag, för det ska jag göra! :)
Kram Julia


Finaste Mingo MU får vara med på bild!

Kommentarer
Postat av: mimmi :D

du ska vara i stallet, undra hur jag vet det :D

2011-03-06 @ 12:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0