mess in tha head

fy fän. Franska, so, engelska. Franska igen & so igen. Wonderful!! Usch för prov... Nu ligger jag iaf i sängen och ska sova snart, medans allt fortfarande snurrar i skallen. Tänkte ge er en helgens planer:

- fredag: hålla ridlektion för jessica & elin. Kanske ska jag och juliac rida hästarna lite efter ;p
-l ördag: rida ut med jessica. (elin fyller år så juliac kan inte)
- söndag: rida dressyr i hagen på Nado med juliac och hennes kusin Lina :D skas rida samma uppvärmning som förra gången!

Och så hoppas jag på att hinna blogga om några grejer som står på min blogglista i skallen :D


århundradets fulaste bild! Jag & Nado ;) vidvinkel eller vad?

GODNATTKRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; ja riktig osis att lilla Elsan blivit sjuk nu när vi va så igång:(



Åh jag trodde också det va på din klubb"växjö"

Men det är i Karlskrona :/

Typiskt ju haha annars kanske jag hade sett dig där:D

Kram kram<33333

2011-03-17 @ 23:17:39
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0