mer kärlek till folket

imorgon så har min kära skola bestämt sig för att ha kärleksdag. Vi ska göra någon musikquiz, se en film och träffa någon sexexpert. Låter väl intressant?! ;) hihi mkt bättre än vanlig skoldag iaf. Hoppas det är någon bra film! Måste faktiskt säga att jag gillar min skola. Visst, den har väl lite dåliga grejer med det är soft miljö och jag har ju världens bästa klasskompisar! Ska bli riktigt sorgligt (&skönt...) den 16 juni då vi skiljs åt. Men gymnasiet tror jag kommer bli toppen också! Tyvärr kommer jag inte kunna rida alls mkt nästa termin. Ska busspendla till skolan och det tar ju tid och dessutom ska jag gå NV, vilket betyder pluuugg. Oj, nu har visst mina tankar skenat iväg och inlägget blev inte riktigt vad jag tänkte. Men skulle ni vilja läsa mer om mitt vardagsliv utanför hästarna? Kanske vanliga outfits och sånt? (: just tell me! Nu ska jag snart stänga ögonlocken och drunkna i sömnens förtrollande värld! Cheers my dears!


jag störtälskar den här bilden! ♥ svävande häst.

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv: hehe ja det ska bli super kul:D



flytten blir nog till sommaren skulle jag tro:D:D



KRAM <333333

2011-03-23 @ 08:11:55
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0