mår inte helt okej

Ingen träning för mig ikväll eftersom jag efter skolan kom hem och mådde riktigt dåligt. Känns som om jag ska kräkas och jag fryser konstant!!!
Ont i magen har jag också, men jag vill inte få spysjukan nu! vill inte....

Men nu till en trevligare sak, Dagens vill ha!


En kingslandsväst! Vill verkligen verkligen ha, trots att vintersäsongen är slut så är det galet mysigt att ha i stallet om det blåser eller om man fryser lite.
Men istället för att köpa en svindyr för lite över 1000 så funderar jag på att köpa en ifrån typ everest eller liknande eller pimpa själv. Jag vet inte, men skulle jag komma över en Kingsland billigt skulle jag aldrig tveka över att köpa en.
Dagens vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0