lite tankar på måndagskvällen

tanke 1. Jag måste plugga mer denna här veckan.
tanke 2. Tanke 1 var onödig.
tanke 3. Vad ska jag blogga om imorgon?
tanke 4. Tanke 3 var viktig.

Mitt val: Jag fortsätter tänka på tanke 3. Bloggningen imorgon blir: dagens ridpass/ridtur, failbilderna från igår och en text om Tut (har faktiskt inte berättat om hans personlighet så noga...) Och eventuellt något mer! Önska gärna något som ni vill läsa mer om! Jag har massor av ideer att blogga om när jag går och lägger mig men på dagen så orkar jag aldrig skriva om det iaf. Men om ni önskar något får jag en lite knuff så då gör jag det! Äsch, nu ska jag sova. Ursäktar detta flummiga inlägg, men jag älskar att vara tramsig ;P haha, kram på er och hoppas ni uppskattar min humor.

KRAM DIANA

PS. vi ändrade om lite till i headern idag, jag tycker det blev bättre så här. Får se hur länge vi vill ha denna annars ändrar vi igen.

Kommentarer
Postat av: clara

sv; ja visst är hon söt! :)<3

2011-03-15 @ 07:56:45
URL: http://thehoppmupps.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Jaa, haha. Fast det ser mer ut som om han stoppat ner mulen i choklad vilket dessutom är logiskt. ;) Tack, de är hur sköna som helst också! :D

2011-03-15 @ 08:54:55
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0