Klantiga jag.

Vi skippade ridningen idag. Ingen skulle tyckte det var roligt ändå så vi mockade, gjorde höpåsar, kollade igenom de blöta hästarna och fodrade. Sen satte vi oss i sadelkammaren för en nogrann smörjning. JuliaC tog sadlen som vanligt och jag tränset. Vi gjorde Tuts idag för Cattys gjorde vi förra gången. Jag tar alltid isär hela tränset när jag ska putsa, gör du också det? :) Snyggt blev det förstås som vanligt... Sen passade jag på att smörja mina underbara Pioneer-stövlar. Det behövdes kan jag ju säga. Sen gjorde vi Cattys saker jättefort också, så då tog jag inte isär tränset.
Och till rubriken. Jag fotade lite av utrustningen när vi putsade för att visa er och det är ju alltid kul med nya bilder, eller hur? Och sen glömde jag kameran i stallet. Klantigt Diana, klantigt!


frän bild från Island i somras får duga idag!

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; hahaha det va i växjö jag köpte den:D:D

läskigt haha

vi skulle igentligen flyttat lite utav för växjö så en gång när vi va där och kollad på hus och skit så gick vi sedan i på city gross och då hittade jag den:D haha

2011-03-10 @ 20:00:08
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0