juliaC & tut hoppar

Jag red inte idag (eller jo, jag travade och skrittade av...) men jag fotade när juliac hoppade tut! Vi släppade fram hindertunnorna och letade upp mer björkar och byggde hinder och lite markarbetesbommar. Det hindret med tunnorna var som kryss cirka 40 cm och det rättuppstående blev 80-90 cm. Så högt har Tut inte hoppat på flera år så han tyckte det var skitkul och jobbigt. Han har fin teknik men lite svårt att hoppa av rätt, förmodligen för att han inte hoppats så mycket. När vi la till markbommen blev det bättre iaf :) har hur många failbilder som helst så läger ut de fina först och om någon dag när jag orkar de failiga.


uppvärmning


första höga språnget, han vet inte riktigt vad han ska göra med frambenen xD


nu börjar han få mer koll på tekniken!

Avslutar med en frän bild på mig och tut, hahah xD


Och så har jag massa fina dressyrbilder på tut & juliac och dom kommer upp i andra inlägg :)
Och jag ursäktar uppdateringen men jag hinner verkligen inte en del dagar. Jag är i skolan, stallet och sen idag så åkte vi till hanaslöv igen och jag har seriösa skills på snowboard nu. Kan svänga åt båda hållen! (a) imorgon blir det nog dålig update igen men ja, jag ska försöka.

Nu ska jag sova, kram på er alla! /DIANA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Ja, det kan man ju verkligen undra! Gulligt i alla fall.



Åh, vad glad jag blir! :D



Vad är det hästen har i pannan..? :P

2011-03-05 @ 07:59:18
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Michelle

hihi söta bilder:) <3

kraam

2011-03-05 @ 16:38:22
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0