jag garvar ihjäl mig.

herregud! Solsidan idag var ju för fÄn underbart kul! Bajsmackan var sjukt äcklig men äntligen fick Ove käka lite skit för allt dumt han gjort! (nu fick jag till det eller hur?!). Äh, nog snackat om solsidan nu men det var riktigt många roliga repliker i det här avsnittet!

Och nu till bloggen. Jag har inte uppdaterat särskilt flitigt den senaste veckan (iofs är julia ännu sämre, var är du blåggkåmpisen?!!) men jag ska försöka ändra mig! Och när jag väl sitter vid datorn på kvällen ska jag göra lite tidsinställda så det blir bättre uppdatering, vad sägs om det? För det är väldigt svårt att hinna med att göra "liveinlägg" fem gånger om dagen. Om det är något ni vill läsa mer/mindre om so just tell me :D


ytterliggare en bild från igår på söta catty :)

NU ska jag göra 1 eller 2 inlägg tills imorgon, de ni!

KRAM DIANA SOM HELT PLÖTSLIGT FICK EN ENORM BLOGGLUST....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0