jag äääär duktig.

Jag har sprungit 5 km idag, helt sjukt bra jobbat. Fast jag dog flera gånger. Har så äckligt dålig kondis :(

Sen var det ju skolan och vi började med Soprov på morgonen, jag skrev 8 sidor! För mycket, jag dog nästan. Och så hade vi bild och vi målar nakna människor, intressant....
Efter lunch var vi på teater och det var riktigt kul :D jättebra var den! Och sen franska och hem. Jag slog också hastighetsrekord i stallet. Cyklade hemifrån kl 4 och sen cyklade jag från stallet tjugo över! Jag mockade, tvättade vattenkopp och fyllde mat. Tyckte hästarna skulle gå ute i det fina vädret så skippade ryktningen.
Sen sprang jag då och nu har jag pratat med julia och borde duscha men orkar inte riktigt.... Blablabla. Hejdå på er så länge!


snön är borta, tjalalala!

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Bra jobbat! Det är superskönt att springa, när det inte är jobbigt haha. ;)

2011-03-28 @ 19:45:35
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0