I'm in love, I'm in love and I can't get enough.

Herregud vilken underbar förmiddag! Jag & JuliaC red ut barbacka i strålande sol i 1,5 timmar. Mycket skritt men lite trav och galopp också. Precis i slutet mötte vi Elin och Jessica som red Allan så då var vi med dom lite och då fotade Elin oss! Faktiskt de första bilderna jag har på mig & Catty. Alla bilder tagna av Elin och med vår lilla kamera. Hann inte ta några bilder efter sen. Men här är från ridningen!


mina favoriter JuliaC & Tut


jag o catty

jag o catty
Ursäkta mina miner... Inte lätt att prata, rida och bli fotad samtidigt x)) och min jacka är extremt ballongliknande.. Som ni ser på första bilden så går hon under, hon har alltid gjort det och man får bara försöka plocka upp henne när hon blivit stadig, steg för steg. Hon var fin idag, extremt pigg som vanligt... Och jag hade helt håriga ben efteråt och det gjorde ont lite ibland för hon är inte den mjukaste som finns med det är mysigt iaf.

jag älskar dig catty.

Nu drar jag vidare mot VFK och möte, hoppas jag hinner blogga sen men inte säkert! KRAM DIANA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0