HAPPYFACE

jag & julia var nyss en sväng på grand samarkand där jag köpte ett par skor. Svarta pumps i mocka med kilklack. SÅ sjukt sjukt sjukt snygga! de ska jag ha på mig ikväll då vi ska på distriktetsungdomssektionsgala! Ska bli spännande hur det är, aldrig varit på gala förut. Vi skulle förfestat/fixat oss hos josse innan men jag hinner tyvärr inte det. Måste ju till stallet och rida först :D idag ska vi ta en skogsrunda i det underbara vädret! Tror inte jag hinner uppdatera mer idag men ska göra ett tidsinställt iaf, vi hörs när vi hörsssssss.




KRAM DIANA MED DE SNYGGA SKORNA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Haha okej x) Japp, vårt stall är väldigt intressant.. :P

2011-03-05 @ 13:11:59
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0