diana hjärta sol

åh fy bubblan vilket underbart väder det varit hela dagen! :D jag har varit med juliaC sen klockan tio tills nu... Först var det stallet och vi hade med oss alla fyra hästarna och red dressyr! Jag på Nado, Juliac på Tut, Jessica på Catty och Elin på Allan. Men jessica och elin bytte i slutet. Jag är inte nöjd med ridningen idag :( Nado var så jädrans seg och tråkig. Lite roligare blev det i slutet för då travhoppade jag några gånger på ett kryss och det tyckte han var kul så då piggnade han till lite! Det var kul iaf. Jag tror Nado skulle vara himla fin om han bantade bort magen och byggde lite muskler och då skulle han vara kalas att rida. Hoppas jag får rida honom mycket i sommar så han kan bli lite snygg ;D får inte rida ut på honom om Susanne inte är med för hans ägare är rädd att han ska göra något dumt för han är inte riktigt pålitlig... x)


Nado & Catty hade det gött i vårsolen igår :D

efter stallet åt vi grillade korv i julias växthus... Sen slappade vi lite och sen gick vi till mig och gjorde en kladdkaka som inte blev kladdig :(( efter det kände vi oss lite tjocka, hahah, så vi bestämde oss att gå en sväng i fina vädret. Men det blev lite längre än vi tänkt... Och så råkade vi gå förbi stallet och just då tog Susanne in hästarna så vi hälsade på hästarna lite som stod och mumsade mat. Sen gick vi hem, vår runda blev cirka 7 km. Superskönt!

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi söt bild:D <3

2011-03-06 @ 20:22:40
URL: http://p
Postat av: Michelle

hihi söt bild:D <3

kraam<33

2011-03-06 @ 20:23:09
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Michelle

Sv; ja det är riktigt härligt:D

Man blir super glad haha:D <333

kram

2011-03-06 @ 20:50:15
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Julia, kladdkakebakarn med litet förkläde

Ville bara påminna om att det var nog närmare 8 km...eller tre mil eller så...

2011-03-06 @ 20:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0