dagens ridtur (i snö!)

Sooolsken och underbart vid lunch och en bit in på eftermiddagen. Jag åkte ut till stallet och började mocka innan juliaC för hon slutar senare än jag. Och lagom till hon kom ut så började det ju såklart snöa. B a j s. Men efter som vi redan broddat och var ridtaggade så red vi ju iväg iaf. Det blev skritt genom skogen (fick smash-pinne under ögat :(((( aj..) och sen lite trav & en galopp på grusväg innan vi red tillbaka igen. Hahah på tillbakavägen red vi slalom mellan träden och hästarna tyckte vi var galna ;P Jag red iaf Catty idag hon var mjuk och sammarbetsvillig. Roligt roligt! Red mkt på kort tygel och ville få henne stadig och jag tycker det gick bra.


finaste älsklingen! (:

sen ska jag bara säga TACK till Michelle på www.ponnybrudarnaa.blogg.se <--!! Hon gav oss ett fint inlägg idag:D:D jättegulligt! Och ni som är nya här, jag brukar uppdatera ca 3 ggr om dagen men just nu är det körigt i skolan, ska bli bättre!

KRAM DIANA (och glöm inte frågestunden! Fråga om oss, hästarna eller vad som helst!)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Thihi så lite så:D

Ni har verkligen en underbar blogg:D

Och du verkar så snäll och rolig Diana:D:D



KRAM <3<3<3

2011-03-17 @ 21:13:46
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0