dagens ridtur

blev Ängarnarundan. En riktigt bra runda med mycket skritt i början och slutet och också mycket galoppsträckor. Catty var lite seg och sur i början men efter en ganska snabb galopp efter Tut och sen en långsam först så vände det helt och hon blev som vanligt, övertaggad. Resten av rundan skrittade hon fort,fort och så fort jag rörde tyglarna så var det framåååt och om jag då bromsade blev det sidledstrippning och ner i diket... Och sen så när vi tänkte trava så slår hon så klart över i galopp i smyg och när vi väl ska galoppera så skjuter hon iväg som en kanon x)) Förresten, är det någon mer än jag, JuliaC & Susanne som tror att Catty går på knark?! hehe, vi red alltså långt och med mycket galopp idag och det var skitkul och tjockis-Tut behövde det kan man ju säga. Också roligt att han var jättepigg han också.


heeeeeii, jag heter catty & jag tror jag är 5 år & inte 29 för jag knarkar i smyg!

Haha, KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Michelle

älskar bilden:D

så härlig<333333333

2011-03-31 @ 20:58:06
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0