dagens ridtur

var sjuktligt rolig! Gosh, vilken eftermiddag. Kan knappt komma ihåg när jag skrattade så mkt. Tack JuliaC, du är för kul du. "shit, tänk om han hört vad vi sagt?! Vi måste alltid kolla bak innan vi säger något i fortsättningen". Aja, inte kul för er som inte var med.

Men innan stallet chillade vi och åt våfflor och sen åkte vi ut och mockade och tog in hästarna som haft kul i hagen. Leriga alltså. Så vi hann bli ordentligt hår och dammförgiftade innan vi till slut sadlade och red iväg. Vi red på några nya random stigar och klättrade lite -mkt behövligt- och sen red vi på en stig som vi inte ridit på sen i oktober... Så det var kul och hästarna gillade också att upptäcka nytt & gammalt. Och sen så var Tut (som jag red) jättefin idag! Så fort jag kortade tyglarna var han i rätt form och efter lite jobb i traven så funkade det då också :D finast någonsin i skogen med mig faktiskt, inte riktigt orkat innan men nu var han så glad och jag så glad så då blev det kul! Och Catty var knäppis idag med, speeeedad. Det var allt för mig, vi hörs!


så. fin.

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Älskar den bilden!!



Men ååh, våfflor! :O Är det inte våffeldagen idag?



Sv; Hahah jaa, lite svårt att fly på en sån. ;) Inte så högt att trilla av ifrån dock.

2011-03-25 @ 20:16:40
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Sv; Schysst, så äter man upp dem på deras egna dag. x)



Hahah, det får du veta nästa vecka. ;)

2011-03-25 @ 20:48:38
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Carolina

Anmäl dig gärna till veckans blogg som är uppe nu! :)

2011-03-25 @ 21:42:08
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: JuliaC

Hoppas gubben inte hörde allt för mycket om vad vi sa...helst inte det om en speciell sorts fisar...

Du kom väl ihåg att kolla dig bakom ryggen när du skrev detta inlägget?!

Btw, WHAT DID I SAY ABOUT A LOW PROFIL??!

handsomehandsomhandsome

Förlåt för en flunmig kommentar men såna är ju vi xD

2011-03-26 @ 00:34:08
URL: http://copycats.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0