dagens ridtur

var supermegaduperpegaskoj! Vi red ner till ett ställe på en mjuk grusväg där vi byggt upp två extremt "fina" hinder...  Så då skuttade vi över dem några gånger och jag är riktigt nöjd med en del språng! Särskilt ett där allt stämde! Tut blir lång och hoppar av dåligt ibland och jag brukar ha svårt att följa med alla hästar över hindren men en del språng så hoppade han uppåt och jag följde med bra :D så då fick jag en riktigt härlig känsla!
Och så JuliaC & Catty... Den tanten är ju galen! Hon blev så taggad av att hoppa så hon bockade, galopperade på stället och trippade sidleds... Och efter hindren så dundrade hon på utan att vilja stanna. Knashest ♥ sen på väg tilbaka så red jag mkt på kort tygel och jag fick Tut att jobba riktigt fint mest :) nice ridning idag!


älskade Tuten ♥

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad som kanske bör tilläggas är att hästar är flockdjur... xD

2011-03-16 @ 22:33:13
URL: http://copycats.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0