dagens ridtur

var i pissväder och varade drygt en halvtimme. Vi hade tänkt rida en runda på drygt en timme men istället red vi inte någon speciell runda utan lite i skogen, lite på grusväg och så. Vi träffade på två ponnyer och både Tut och Catty blev helt till sig och stod och glodde jättemycket ;) Jag red i alla fall Tut och han var mycket pigg idag med, stark som tusan i galoppen! Vi hade lite tur ändå för det haglade när vi red så det studsade av ridbyxorna så man blev inte blöt ;P Nu ska jag fixa mig sen blev blir det stan med några vänner!


Tuts söta bett ;D och min smutsiga hand...

Btw så var chapsen jättesköna och bra!

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: okej :) jag är ju hoppryttare mest typ ^^ men rider ju dressyr 24/7 för att kunna bygga upp muskler och styrka så att vi lyckas bättre med hoppningen :)

fast det finns nog inget underbarare än fälttävlan :D Älskar fart och hinder och stora ytor där man kan släppa på hästarna ^^

Så under 2011 siktar jag mer på fälttävlan faktiskt :)

2011-03-12 @ 14:02:39
URL: http://jenniferalindahl.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Mysigt med uteritt, längtar tills det är torrt underlag och vädret är bättre. Mycket trevligare då ;)

2011-03-12 @ 14:16:32
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Vendela

sv; haha, asså hon heter egentligen Bolands Grace, men kallas för Grisan, sedan ahr jag lagt till LillGrisen och massor med annat till smeknamnslistan ;) fin blogg! :D

2011-03-12 @ 15:36:33
URL: http://meraridning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0