dagens ridpass

började i regn men det slutade efter ett tag vilket var skönt :'D jag red Tut och jag är riktigt nöjd! Satte upp mål inför ridpasset innan och vår plan var att hoppa lite idag. Målen:

- få till ett ordentligt tryck i galoppen, hans språng blir underbara då!
- att jag skulle följa med bra över hindrena

 Först hoppade jag bara det ena hindret och det kändes okej men han rev det. Sen hoppade jag båda och det gick super! Han hoppade av ordentligt (för jag hade  trycket i galoppen) och jag följde med bra. Sen hoppade jag båda igen och det var inte riktigt lika bra, jag övertänkte lite och försökte verkligen räkna ut när jag skulle hoppa och då glömde jag att känna istället, så då blev mitt medföljande knäppt på första och då failade andra språnget också. Körde båda en gång till och det kändes ännu bättre än första gången! Jag är supernöjd! :D Bra tryck, bra språng och jag följde med bra alla gånger utom en. Greatans!


finaste Tuteluten ♥

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Michelle

sötis hästen:D

<333333

2011-03-29 @ 20:30:30
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Härligt! :D

2011-03-29 @ 21:24:13
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0