dagens ridpass

var på Nado. Dressyr på schemat och jag är sjukt nöjd! :D Jag brukar fokusera för mkt på vad hästen har huvudet men idag bestämde jag mig för att bara rida utan att tänka på formen utan bara framåtbjudningen, något Nado saknar. Så framridningen var skritt,halt,skritt,halt,skritt,trav,skritt,trav,halt. Ni fattar, övergångar! Och så red jag på fyrkant och gjorde en fjärdedels framdelsvändning i hörnen. Han blev snabbt uppmärksam och fick mer bjduning och då fortsatte jag med skänkelvikning och fortfarande övergångar. Och vips, så var han fin i formen tack vare att han lyssnade så bra! :D så nu började jag med volter och så och det gick kalasbra! Jag är absolut mer än nöjd med dagens ridning. Tänker rida fram så här i fortsättningen på Nado för det funkade jättebra.


gammal bild men sen kommer ganska många nya bilder från idag! :D

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så söt pålle:D

<33333

2011-03-13 @ 14:08:32
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0