dagens ridpass

idag var det som sagt ridlektion som gällde och jag hade Celeste. Vi övade skänkelvikningar och mycket flytta på volter. Jag är jättenöjd med min ridning, gjorde verkligen mitt bästa. Men tyvärr mjuknade inte Celeste ändå som jag ville :( Emeli (ridläraren) sa att hon inte gått så mycket denna veckan och därför var lite stelare än förra veckan. Jaja, jag kände att jag satt fint med stadig hand, något jag kämpat mkt med, och red så bra jag kunde men ibland räcker det inte ändå. men när man känner att man gjort sitt bästa kan man ju inte annat än att vara nöjd, eller hur? 


fina men krångliga Celesten-hästen!

Jag gillar att rida Celeste för jag känner att jag utvecklas supermycket med henne, nice :D
Nu blir det bloggläsning&facebook sen så får vi se.... ;P

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Antonia

Så fin celeste är :D

bra att det gick bra med din ridning.

2011-03-09 @ 20:54:18
URL: http://antoniasliv.blogg.se/
Postat av: Linda - Tävlingsryttare

Sv; Tack så mycket! :D

2011-03-09 @ 21:00:43
URL: http://lindawigren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0