dagens ridpass

jag är inte alls nöjd med dagens ridning. Både jag och Tut var ofukserade och trötta på att rida i hagen. Min sits sög, min ridövningspåhittardel i hjärnan sög, Tuts bjudning sög. ALLT SÖG! Så jag drar ett sträck över dagens ridpass. Bokstavligt talat. Tyvärr har vi bara en upplyst ridväg och den är stenhård så vi har inget annat val än att rida i hagen. Om vi inte bara vill skritta då. Jag längtar så tills det är ordentligt ljust ute. Nu är det precis på gränsen att vi hinner/inte hinner rida innan det är svart ut när vi slutar sent i skolan. Dumt!


en stilig tut i sommarpäls ♥

ciao på er, ska plugga lite nu & sen uppdaterar jag mer :)

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Emma

sv ; ja, man kan inte fatta att det är sant..

2011-03-08 @ 21:25:29
URL: http://ponnyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0