dagens ridning

skogstur i sol is tha shit :D:D jag red Catty idag, världens bästa! Och vi red ner till industrivägen och våra två fina terränghinder som vi skuttade över några gånger, 3 språng gjorde jag. Första var aaaaamazing! Aldrig har hon hoppat så fint med mej innan :D uppåt istället långt och framåt som hon gjort innan. Andra språnget blev inte bra alls.  Sen red vi bort för att kolla om en ridväg fungerade, och det gjorde den inte, alldeles för mkt vatten. Sen hoppade jag ett språng till, och det var nästan så bra som det första men nu var hon så galet pigg. När jag fattade galopp så rusade hon, sen fick jag ner henne i lugnare galopp några språng och sen de två sista var rus-varning igen ;P älskar den pigga tanten! Sen hela vägen tillbaka så var det taktning och småtravning och allmänt pigg & glädefnatt. Så gullig är hon. Nu ska jag ta itu med lite plugg, vi hörs!



sötgröt!

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Klara Dahlstedt

Det är så gulligt när de "kokar över" i huvudet och bara taktar och frustar haha. ^^



Sv; Taack, jätteglad :D

2011-03-24 @ 21:16:41
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/
Postat av: Michelle

jätte härliga bilder:D

kramkram<333333

2011-03-25 @ 11:21:07
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0