Dagens Hopplektion

à la Julia!
Idag var det hoppning och ni kan snabbt läsa om övningen i Dianas inlägg här nedan.
Jag hade Kimberly som är ganska seg överhuvudtaget men har trevligt steg. Dessutom fick jag hoppa i dressyrsadel. Det var inte skönt!
Men jag är ganska nöjd med min insats. Eftersom Kimberly har korta galoppsprång och är ganska slö så tycker jag att jag fick fram henne bra och verkligen vågade rida på istället för att korta ihop, för då hade det bara blivit pannkaka av alltihop!
Men jag är lagom nöjd och tycker att det gick bra.
En riktigt bra kväll som började med ridpass och slutade med mindre bra svenskaplugg! (N)(N)(N)


Nej, Kimberly är inte världens snyggaste häst.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra - hon med isabellen!

Sv: Roligt att höra din åsikt! Dock menar jag att det är som en fördom att ridskolehästar är lata, sega och tråkiga. Det behöver ju inte betyda att alla är det, eller hur? :)

2011-03-24 @ 16:41:54
URL: http://ponnybruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0