bloggtips

Några bloggar jag läser!

--> www.carlssonpataket.blogg.se <--Sara Carlssons blogg, men vem läser inte den? :P grymt duktig tjej iaf med snygga kläder som tusan!

--> www.ponnybrudarnaa.blogg.se <-- två söta tjejer med ponnys som skriver om vardag & träning. Mycket bilder! (y)

--> www.klaradahlstedt.blogg.se <-- helt sjukt söt skäckponny har hon och hon skriver bra och intressanta inlägg :)

Sen läser jag ännu fler men de var alla för den här gången. Tipsa mig gärna om fler bra bloggar för jag älskar att läsa om andras hästar :D

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Michelle

hihi och jag följer dig:D:D



Kramar<3<3<3

2011-03-08 @ 17:50:05
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0