blod, svett och tårar

Som rubriken beskriver blev det lite blodigt i stallet idag.
Men jag kanske ska börja beskriva ridpasset?
Vi red ut idag, och det var faktiskt sjukt mysigt. Det roligaste jag gjort på länge, jag red bakom Diana och vi babblade ungefär hela rundan. Hahah
Hade Snurris idag också (Har man tur eller?) och det gick faktiskt bra. Han hade bra bjudning och jag fick ihop honom helt okej när jag krävde det av honom. Men i galoppen fick han rejsa lite eftersom han hade två stora hästar framför sig! :D

När vi kom tillbaka såg vi att Kimberly hade slagit upp på benet och blödde ganska mycket. Så tvättade av henne och torkade (det var bara ett gammalt skav som hade gått upp igen) Ganska dumt.
Sen när jag går förbi Mistys box så ser jag att det är fullt med blod på hennes mule. Det ser ut som om det är näsblod men vi kollade i näsan och upptäckte att det nog var ett sår ganska lång upp och att hon typ fräst ut allt blod.
Så tvättade av lilla Misty och sen åkte vi hem.

Imorgon ska jag hinna blogga innan träningen och sen på fredag rider jag igen! :)


Ha det riktigt gött.
Kram Julia


fina misty mast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0