bajskoooorv

Har ni sett värdret?! Eller ja, om ni inte bor i växjö vet ni ju inte hur det är. Men det kan jag tala om! Det är cirka 1 plusgrad, det regnar och snöar och blåser. Visst blir man taggad på att rida ut då? Åååååh. Vi hade ju tänkte skynda lite idag och hinna rida långrundan innan det blir mörkt. men nu så får det antingen bli kort eller ingen alls. Deppigt, deppigt!

I övrigt har det inte varit min dag idag på andra sätt heller. Började med att jag får punka på cyklen när jag har bråttom till tandläkaren imorse. Great. Får cykla på den iaf för jag hann inte gå och det skumpade lagom skönt i rumpan kan jag ju säga då.... Väl oss tandläkaren fixade de lite med tandställningen så nu ömmar det skönt (y) äh, nu ska jag inte trötta ut er mer med mitt gnäll. Om cirkus en halvtimme tar jag mammas cykel till stallet och mockar och kaanske rider en runda. Hörs efter det, ciao!


finaste julia & tut.

KRAM DIANA MED OND TAND & OND ROOOOMPA

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: Haha jag man blir helt överlycklig! :D

Ja absolut! :D

2011-03-10 @ 16:22:19
URL: http://mwicksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0