asså shiiiet

vilket vackert väder! :D:D Kan ni fatta att jag red i bara långarmad tröja och säkerhetsväst idag? På överkroppen då, hade ju byxor också xD 

Dressyr var det ju som sagt på schemat och jag kan ju inte säga annat än att jag är nöjd! Känns jättebra att ha kommit på hur man ska rida fram Nado (y) Eftersom Nado lätt tappar bjudningen och tycker dressyr är tråkigt så hoppade jag några språng också. Jag måste säga att den hästen kan hoppa! Han hoppar av bra och är lätt att följa, och så tycker han det är jätteskoj (jag med...). Supernöjd med dagens avklädda ridpass :D

Vi var inte de snabbaste i stallet idag kan man ju säga... Men roligt hade vi! & njöt mycket av vädret. Tog några foton också som kommer upp senare för nu tänker jag inte sitta inne vid datorn längre, gör inte det ni heller!


as I said, nya bilder kommer sen.

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: ellen

Söt häst =)

2011-03-20 @ 15:01:36
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/
Postat av: Klara Dahlstedt

Jag har ridit i t-shirt flera gånger den här veckan! :D Fast inne då..

2011-03-20 @ 18:33:51
URL: http://klaradahlstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0