Vinnare av namntävlingen!

Ingen lyckades pricka in båda rätt, men Ronja gissade rätt på J. Ingen gissade rätt på mig... Jag heter inte Denise eller Daniella! :P Okej, nu säger jag vad vi heter:
J = Julia
D = Diana

Så, grattis Ronja som var den enda som gissade rätt på Julia iaf. Du kommer få länkar i alla inlägg imorgon! (: Läs Ronjas roliga blogg http://rovardottiir.blogg.se/ (<-- länken är där men vi har fortfarande inte lyckats fixa färg på den... Dumma koder. Hjälp någon?) Ronjas blogg handlar om hästar (såklart!) och hon tävlar hoppning med sin D-ponny och tävlar också på en lånad häst. Det jag gillar mkt med Ronjas blogg är de fina träningsskisserna hon gör så man förstår hur hennes träning gått till! LÄÄÄS: http://rovardottiir.blogg.se/!!

Kram Diana (hehhe inte Denise som många trodde, det är iofs ett fint namn. Man kanske ska byta?:P)

 
meee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0