vad lilla D kommer blogga om...

Har klurat lite nu på kvällen och kommit på lite awesome stuff som ni säkert kommer gilla! En liten lista:
 - Närmare presentation om framför allt Catty och Tut, men också om Allan och Nado.
 - Mer detaljerad beskrivning om hur mitt hästliv sett ut tills idag
 - sorgset inlägg om en grymt saknad häst som togs bort den 11/11-10
 - mina bästa hästbilder, kanske från 2008, 2009 och 2010 i tre olika omgångar så man ser min utveckling inom foto?
 - mina sämsta hästbilder som är väldigt komiska
 - Min kamerautrustning, jag fotar nämligen hyfsat mkt och har bla tagit alla bilder på ridskolehästarna till klubbens hemsida. tyvärr är det arbetet inte klart med kolla gärna på www.vfk.just.nu
 
Japp, det var lite grejer jag tänkte blogga om den närmaste tiden! Och så klart kommer J skriva sina inlägg också om vad nu hon vill skriva om. Sen blandar vi de här "seriösa" inläggen med hissar och dissar, outfits och annat kul om hästar.

Hoppas ni kommer gilla det :D

kram D


Kommentarer
Postat av: Michelle

Sv; ja det är jätte skönt att inte behöva känna en oro över att man måste lämna bort sin ponny!



Kram<3

2011-02-01 @ 21:39:53
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0