trött.

fy fikon vilken underbart rolig kväll det blev igår! Började med förfest/fixning hos Iza innan vi drog till Oleo och dansade järnet! Lätt jag går nästan gång det är Oleo 16 :D mina fötter och vader är väldigt trötta... Men jag ska inte gnälla, det är smällar man får ta! Planerna för idag är följande:
- städa lite, kanske...
- stallet efter lunch (hoppas på att detta underbara väder håller i sig! :D:D)
- inga mer planer faktiskt. Tror bara jag ska slappa hemma och vila upp mig efter igår. Borde hänga upp tavlorna på mitt rum igen så det får jag väl bestämma mig för att göra.

Har nog inte så mkt mer att säga. Får se om vi hörs innan stallet annars blir det efter (: puss på er!


söta lilla Allan ©

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Jessica

ALLAN <3

2011-02-12 @ 12:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0