tolka

JISSES VAD SKOJIGT! Tyvärr var jag nog också världshistoriens sämsta... jag ramlade 3005 gånger. Och JuliaC bara stod på skidorna,utan att ramla. Hur gör hon? Jag får öva upp balansen! Tut tyckte i alla fall att det var lika skojigt som vi tyckte så det här ska göras om. SNART.Jag har faktiskt aldrig ridit en Tut som varit så pigg och glad innan. Och jag och Juliac satte upp kameran och startade filming. Och sen stannade vi den när vi ridit förbi. Trodde vi. Problemet var att vi missade hela kameran så vi syndes inte alls xD Sen dog batteriet så det blev ingen mer film... SÅ ni kan tyvärr inte se någon film men vi ska filma nästa gång som troligtvis blir på fredag! MEN jag har några bilder på när jag värmer upp. Tyvärr så är blogg.se damp just nu så kan inte ladda upp, kommer i nästa inlägg. Sen ska jag också fixa film & beskrivning från hoppträningen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0