söndag

Samma väder som igår och hästarna var lika glada och pigga idag men det blev inte så tufft ridpass i alla fall för Catty haltade litelite på vänster fram. Inget farligt bara lite vätska som gör henne halt ibland. Är man gammal så är man. Hon hade inte ont av det eller så men JuliaC skrittade bara henne (hon markerade inte i skritten alls, bara i traven) medans jag tog några små skutt över lite pinnar och sånt vi byggt upp. Hästarna har nog inte hopppat sen i höstas, det ska bli ändring nu för både de och vi gillar ju det. Tut gillade det väldigt mkt och jag med, men det blir lite fladdrigt när man rider i termobyxor. Men what to do när det är -10 grader ute?


ridskoleponny

Nu ska jag snart åka på årsmöte i ungdomsektionen. Gissa vad jag ska bli? ;D

KRAM DIANA


Kommentarer
Postat av: Michelle

Så söt ponny(:

2011-02-20 @ 22:21:52
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0