sömn

sov till halv 12 tror jag idag. Väldigt skönt och välbehövligt efter gårdagen som var ganska späckad. Åkte med buss ifrån stallet vid kvart över 6. Och jag som inte somnat förrän halv 2 natten innan var galet trött. Sov inget på uppresan men slappade ganska mycket. När vi kom fram kollade jag, sanna & becka på young rider, gp ponny, gick på mässan, göteborg trophy grand prix osv....

Handlade inte sådär överdrivet mycket men är ändå väldigt nöjd. Hittade ett par ridbyxor som jag ska trycka på, de satt väldigt bra. Alla mina brukar alltid vara stora runt midjan, runt låren eller något liknande. Dessa satt riktigt bra. Köpte tävlingsstrumpor & charliestrumpor. Tävlingsskjorta och ett swarowski-pannband! :D

Är riktigt nöjd, problemet med mässan är väl att det blir otroligt mycket folk på ett litet utrymme, och är det bara jag men jag tyckte inte att utbudet var så stort i år?
Aja, jag är fruktansvärt nöjd med resan och det var bland det roligaste på riktigt länge!
Imorgon börjar skolan igen (N). Dock bara en vecka och sedan ska jag ut på PRAO! :)
Hurra!
Idag ska jag hänga upp saker i mitt rum, gå en runda och slappa tror jag. & Imorgon ner på stan för att försöka fixa trycket på ridbyxorna!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0