SOMMAROUTFIT



Nu när det börjar närma sig sommaren behöver man lite nya saker att rida i som fläktar skönt.
Hade tänkt kommentera sakerna lite också och vad jag tycker är bra/verkar bra! :)

Handskarna: Ejendals Tegera Pro, har de själv. Världens skönaste vantar, hade dem hela vintern. Har inte gått sönder och jag har haft dem ett tag. Funkar skitbra, asbolut de bästa ridhandskar jag någonsin haft!

Byxorna: Har en crush på jeansridbyxor just nu, dessa var snygga och till ett riktigt bra pris.

Stövlarna: Riktigt coola, jag tycker att tretorn comfortable ger ett lite mer vardagsintryck än tretorn advance. Riktigt stiliga för att trimma hemma på sommaren.

Toppen: Gillar saker ifrån CRW, denna hade snygg färg och riktigt billig. 79:- ifrån HÖÖKS.

Fleecen: Matchar tröjan och byxorna. Bra att ha när det blir kallt, kanske inte riktigt sommar men bra om det skulle blåsa eller om man fryser.

Hjälmen: Finaste hjälmen ifrån Lamicell helt klart, är skitbra (har ridit i den några gånger) den är skön och sitter bra på huvudet. Samt väldigt luftig en varm sommardag. Och ett riktigt bra pris. Hade jag varit i behov av en egen hade jag definitivt köpt den!

Det var det mesta ifrån mig denna sjukliga dag, suck att vädret skulle vara så fint :(
Ha det gött, Kram J

psssssst, ikväll avgörs namntävlingen! Har du gissat?


Kommentarer
Postat av: ida

Sv: Tack för tipset :D Supersnygg header!!!!

2011-02-08 @ 15:13:35
URL: http://teamnyman.se
Postat av: ellen

sööt fleece :)

2011-02-08 @ 15:22:37
URL: http://kuuungarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0