sol&kyla

blev som jag sa igår stallet på förmiddagen. Var rätt jobbigt att göra allt vanligt men jag kämpade på. Brodda var värst! Sen red vi ko-gris-rundan och det var lite kul för hästarna var pigg-pigga! Så när vi skulle rida av vägen och in i skogen började Tut trava med juliac framför mig och då tog Catty chansen och "hoppade" över snövallen och sen galopperade några steg innan jag fick tag i tyglarna x) knashest, hon borde fatta att hon är 29 år... Iaf red jag med långa tyglar hela tiden, dels för att Catty blir så glad och för att jag hade jättetjocka vantar på mig så man inte riktigt kan använda händerna. Det var väldigt kallt iaf trots 29301 lager tröjor. Så blev en varm dusch när jag kom hem och sen vet jag inte riktigt vad jag gjort..

 
söt - sötare- Catty!

KRAM DIANA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0