skola men inget stall.

Idag pallrade jag mig iväg till skolan och det var fett jobbigt, började med engelskaprov & sen soprov direkt efter. Skulle dessutom ha minitest på tyskan men eftersom jag varit sjuk så får jag göra det nästa vecka. Jag vill-vill cykla till stallet idag men jag får inte. Har dessutom massor att göra idag, ska flytta in alla möbler på mitt rum (har tapetserat om, heltmegasuperamazingsnyggt blev det!) och sen fota till en grej jag gör på bilden. Meeen jag vill ju till mina bebisar. Kanskekanskekanske åker dit ikväll iaf... ^^
Hoppas alla har en bra fredag & så hörs vi senare med något skojigt från min "ska-blogga-om-lista" ((:

kram & förlåt för ingen bild. //D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0