sjukling - igen

VARFÖR?! Jag brukar aldrig vara sjuk och nu är jag det för andra gången på två veckor! ;( vaknade med huvudvärk och konstig värme, tempar mig och javisst. 38.8 grader celsius står termometern på. Underbart! Så då var det bara att ställa in ridturen med JuliaC och Susanne. Typiskt när solen skiner! Så hela dagen har jag legat i soffan och först kollat på Gossip Girl och sen spelade jag Wii, ett nytt spel jag köpt idag. Donkey Kong Country Returns heter det och det var mycket kul men svårt och lite väl långa banor :P aja, nu ska jag försöka göra ett till inlägg som kommer upp senare ikväll innan jag däckar i soffan igen.



KRAM SJUK-DIANA

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv; tack så mkt(;

Krya på dig sötis(;

<3

2011-02-13 @ 16:44:23
URL: http://Http://ponnybrudarnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0