Scones

Bakade precis lite scones eftersom jag var så brutalt hungrig. Sjukt gott blev det och mätt blev jag också!
Diana är fortfarande sjuk och kommer inte blogga idag. Detta är inte eftersom hon ligger och gråter i sängen pga att hon är deppig eftersom det är alla hjärtans dag. Bli inte ledsna om ni trodde att så var fallet, jag trodde det också!
Hon är istället jättesjuk och yr osv... Funderar på att skicka något kuligt till henne! Det är ju trots allt alla hjärtans dag. Man kanske borde vara snäll?

Jag hade tänkt planera en liten tävling framöver. Stay around så kommer ni att få se exakt vad jag tänker.


fina kårniflakes!
krya på dig! :)

Kommentarer
Postat av: diana

Åh. Din fjant!

2011-02-14 @ 18:00:45
URL: http://knasryttarna.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: sökte på google, men det är märket kingsland :)

2011-02-14 @ 19:43:37
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0