ridtur

Hei, ska alldeles strax åka iväg till VFK och ta hand om och rida två hästar. De är min klasskompis hästar och hon är i Göteborg idag så jag och JuliaC har hand om hennes fina hästar Duster och Tippan! Nu på förmiddagen har jag och JuliaC tagit hand om de fyra hästarna i lilla stallet. Vi mockade två boxar och gjorde typ 12 höpåsar och blandade kraft. Sen tog vi in hästarna och red en liten runda. Jag red Catty idag och hon var superpigg för hon har stått i en vecka, av olika anledningar. Vi skrittade mest men det blev en galopp och några travar. Catty var på sitt bästa humör idag, positiv till allt. Särsklilt maten då hahah x)) Fast när jag kortade upp tyglarna och skulle börja trava så bet hon sig fast i bettet men när jag höjde handen och plockade lite skärpte hon sig. Jag red henne bara på kort tygel korta stunder i skritten för det var väldigt knöligt överallt. Men hon samlade sig fint snabbt då i alla fall.


älskade Cattfnatten! ♥

Måste kila nu, vi hörs ikväll!

KRAM DIANA

Kommentarer
Postat av: Sandra - hon med isabellen!

Sv: Hihi ja, det får vi hoppas! :D

2011-02-26 @ 20:16:36
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Jakob Ahlquist

sv; det återstår att se haha ;) Ja han ska säljas i höst :)tack så mycket!

2011-02-26 @ 22:19:27
URL: http://collbaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0