ridbyxor...

jag behöver/vill ha nya ridbyxor. De jag har nu är båda rutiga och beiga. De är faktiskt väldigt olika trots att dom låter lika... Men iaf så vill jag ha nya i den fina färgen blå! Det tycker jag är supersnyggt. Men har lite svårt att hitta några fina och hinner nästan aldrig åka och kolla så om du vet några som är blå och snygga så säg gärna till! Max 1000 kr säger mamma... Du behöver inte peka ut exakt en ridbyxa utan blir jätteglad för en kedja med bra byxor också (:
Tack på förhand!

 de här äääälskar jag men de kostade 2000 så det var lite väl dyrt ;(

KRAM DIANA
.Besök --> www.rovardottiir.blogg.se <---

PS. Julia åkte hem från stallet nyss så det är inte säkert att hon hinner skriva om ridpasset men annars kommer det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0